Translate

søndag 28. september 2014

RED_2


Her er det jo helt åpenbart at jeg bommet på fokuspunktet, - eller har jeg egentlig det? 

Vanligvis setter jeg alltid fokuspunktet på øyet, men her hvor blomsterflua viser meg rumpa, så satte kameraet selv fokus på nærmeste punkt. Jeg brukte min Olympus E-PL5 med Olympus 45mm f/1.8 og makro forsatslinse. Da blir dybdeskarpheten veldig liten. 

Jeg tenkte først å kaste bildet i søppelkurven, men så syntes jeg det var litt kult fordi det er et helt annerledes bilde enn de jeg ellers tar. Og hvorfor ikke tenke litt utenfor boksen?

Fortell meg gjerne hva du selv mener!

1 kommentar:

  1. Gillar själv macrofotografering och för mig är det en ovanlig men effektfull bild .Vi brukar prata om att sväva i det blå men nu svävar du i det röda ,nette

    SvarSlett