Translate

fredag 22. mai 2015

Raindrops keep falling


Dagens bilder er samme motiv tatt med samme utstyr og på samme tid, men med den lille forskjellen at jeg bare flyttet meg litt frem og tilbake og til siden. Bildene er ment å illustere at bare ved å flytte seg litt kan bakgrunnen i et motiv endre seg vesentlig.


Alle bildene ble tatt fra en sofa inne og ut gjennom stuevinduet hvor denne Margeritten sto på et bord på terrassen i regnet. Utstyret var Nikon D750, Nikon 70-200mmVR og bildeinfoen: f/8, 1/320, ISO 1000.

Hvilket bilde man synes er best er vanskelig å si og vil nok være forskjellig fra person til person. Selv holder jeg en knapp på bilde nr 2 som jeg synes har en bedre komposisjon og hvor regnet bedre fremtrer i bildet. Fortell meg gjerne hva du synes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar